Od 3 do 17.8.2022 Máme DOVOLENOU. Objednávky přijaté do 1.8. 11:00hod vyřídíme ještě před dovolenou. Všechny objednávky přijaté v tomto datu budeme postupně vyřizovat po skončení dovolené. 

Reklamace zboží

Náš obchod je zaměřen hlavně na žertovné zboží. Zboží od nás by mělo dělat lidem radost a nás těší, že vy jste s ním spokojeni.

Vaše spokojenost je nám vším a jak to bylo již za dřívěších dob Náš zákazník - náš pán.

I přez veškerou naší snahu, může dojít k tomu, že nebudete se zbožím spokojeni, buď s velikostí nebo jste měli jinou přestavu, nebo jste špatně přečetli podrobný popisek ke zboží a můžou nastat i jiné komplikace. Každopádně můžete zboží vrátit bez problémů na naší adresu do 14 dnů od převzetí. Podrobně si přečtěte v článku Vrácení zboží do 14 dnů.

V případě, že Vám zboží přišlo poškozené nebo se během záruční doby vyskytla závada, máte právo na reklamaci.

Nikdy nepřebírejte zásilku od přepravce pokud je viditelně závažně poškozena. Máte právo takto poškozenou zásilku odmítnout. Co nejdříve nás prosím o tomto informujte a my Vám zašleme zboží nové.

V případě, že balíček přišel v pořádku bez zjevných známek poškození  a vy při rozbalení zjistíte nějaky problém - poškození, rozbití a podobně, obraťte se prosím na příslušného přepravce a postupujte podle jeho pokynů.

 

PPL je to telefon 840 775 775 či e-mail info@ppl.cz, kde fungují operátoři PPL v pracovních dnech od 7 do 20 hodin. Na webu www.ppl.cz mají zároveň i formulář pro řešení reklamací

Zákaznická linka Geis parcel je 951 277 777 a e-mail info@geisparcel.cz

Služba Geis parcel požaduje, abyste škodu nahlásili písemně na adresu skody@geis.cz (Geis CZ), nebo na skody@geisparcel.cz (Geis Parcel CZ). Zaslaný e-mail musí obsahovat: číslo zásilky, datum svozu, adresu odesílatele a příjemce, druh a hodnotu zboží, popis škody + foto poškozené zásilky (fotografie není podmínka, ale urychlí řešení). Pokud nejste plátcem přepravy, obraťte se přímo na plátce, který nás o škodě bude informovat.

Zrovna tak se můžete obrátit rovnou na nás a my Vám s řešením pomůžeme. Nejlepší řešení pro Vás, je kontaktovat nás nejprve e-mailem (ptakoviny@ptakoviny-cb.cz). Sdělte nám číslo objednávky a s jakým produktem máte jaký problém. Doložení poškození formou přiložené fotografie vše usnadní a urychlí.

V případě, že budete zboží posílat zpět na naši adresu  (Josef Jirka, Okružní 234, 37361 Hrdějovice),  opatřete je informacemi z našeho vzorového formuláře pro reklamaci, jenž je součástí reklamace. Náš kolektiv je tu pro Vás a my se budeme snažit s Vámi problém vyřešit k Vaší spokojenosti

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení