Vážení zákazníci, dne 20.5.2022 budeme mít ZAVŘENO.

Odeslaný balíček stále nedorazil?

Jakmile předáme zásilku dopravci, přijde Vám informační e-mail s číslem balíčku. Podle čísla zásilky můžete na stránkách dopravce sledovat jeho cestu. Pokud k Vám zásilka nedorazila, mohla nastat jedna z možných situací:

  • Balíček se přepravou poškodil

Každá zásilka od nás putuje do depa vybraného dopravce, kde se roztřídí a ještě v noci putuje do Vašeho svozovéha depa. Ráno si zásilku převezme řidič a jede s ní za Vámi. Při manipulaci s balíky může nastat právě ta situace, kdy dojde k poškození balíku. V některých případech nám dopravce takovou zásilku vrátí a my s ním reklamaci řešíme sami  nezávisle na Vás. Jakmile zjistíte, že Váš balíček nedorazil v avizovaném termínu z důvodu poškození, kontaktujte nás, abychom mohli urychleně zaslat novou zásilku.

Pokud zjistíte poškození zásilky při jeho přebírání, zkontrolujte závažnost poškození a to hlavně s přihlédnutím na to, co jsme  Vám na základě Vaší objednávky posílali. Promáčklá krabice při objednaném polštáři není jistě takový problém, jako když jste si objednali skleničky... Poškozený balík máte právo odmítnout. Jakmile jej ale přijmete, zbavujete se možnosti reklamovat poškození zásilky dopravcem.

  • Balíček se dopravci ztratil

I toto se může stát, v každém případě nás kontaktujte pokud Vám avizovaná zásilka nedorazila a my vše prověříme , zašleme zboží nové a případnou reklamaci vyřešíme s dopravcem sami.

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení